{{ message.head }}

{{ message.text }}

JAKOŚĆ

Naszym celem jest jakość we wszystkim, co robimy. Jakość produktów, jakość usług, jakość relacji, jakość naszej komunikacji oraz jakość naszych obietnic.

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

Doskonała jakość obsługi klienta to dla nas znacznie więcej niż tylko slogan. Lynka w szczególny sposób dba o swoich klientów, znamy ich z imienia, znamy ich firmy. Kiedy zawodzimy, spędza nam to sen z powiek.

WSPANIAŁY ZESPÓŁ,

ŚWIETNA ATMOSFERA

Aby osiągnąć nasze cele, Lynka  musi mieć zespół najlepszych ludzi. Chcemy ich przyciągać, dbać o ich rozwój i sprawić, aby chcieli z nami zostać.

UCZCIWOŚĆ

Prowadzimy działalność w sposób odpowiedzialny i etyczny.
Szanujemy nasze zobowiązania.

CIĄGŁE DOSKONALENIE

We wszystkim co robimy, chcemy być coraz lepsi. Nieustannie doskonalimy naszą organizację, procesy i standardy. Ciągłe doskonalenie pozwala nam budować długoterminową przewagę konkurencyjną.

Praktyki w Lynka

Nasza firma oferuje praktyki, w których zdobędziesz pierwsze doświadczenie zawodowe. Możemy zagwarantować ogromną dawkę wiedzy, opiekę mentora, dobrą atmosferę oraz elastyczny grafik. Bardzo często nasi Praktykanci zostają w Lynka na stałe. Swoje umiejętności możesz rozwijać dołączając do zespołu Haftu, Magazynu, Druku oraz Kontroli Jakości. Również Menagerowie Sprzedaży, Planowania, Artu, Marketingu, Księgowości oraz HR-u bardzo chętnie podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem. Jeżeli chcesz podjąć z nami wyzwanie napisz e- mail na adres hr@lynka.eu , w którym dołączysz swoje CV lub napiszesz kilka słów o sobie a my na pewno skontaktujemy się z Tobą. Nie zapomnij dopisać którym z działów naszej firmy jesteś zainteresowany.



Zaloguj się