(0)

 

 

Kamienie milowe

 

Ponad 20 lat w branży.  A to dopiero początek...

 


Kamienie milowe 1992 - 2012

 


 

 

 

 

Lynka świętuje 20 lat działalności!

Wygrywa w konkursie EPPI 2012


2012 to niezwykle pomyślny rok w historii firmy. Lynka zdobywa medal w konkursie branżowym ‘Promotional Gift Award 2012’ za zapierający dech w piersi wielokolorowy nadruk na t-shircie. To już 40 nagroda za jakość zdobień - żadna inna europejska firma nie może poszczycić się tak imponującym wynikiem. 20-te urodziny Lynki wieńczy również sukces związany z podjęciem współpracy z NIKE  i możliwość ozdobienia koszulek Polskiej Reprezentacji Narodowej na EURO2012.

 

 

 

LYNKA zostaje oficjalnym dystrybutorem produktów NIKE

 

Dwa lata globalnego kryzysu nie powstrzymują firmy w osiąganiu kolejnych celów. W 2011 roku Lynka odnotowuje najwyższy w swojej historii poziom sprzedaży oraz znakomite wyniki finansowe. Jednocześnie w sierpniu tego samego roku, w ramach przygotowań do turnieju EURO 2012, Lynka zostaje wybrana przez NIKE jako oficjalny dostawca odzieży jak również autoryzowany dystrybutor produktów dla klientów korporacyjnych.

 


 

 

Uruchomienie działu exportu podczas targów PSI w Dusseldorfie

 

Wejście Polski w 2004 roku do Unii Europejskiej otwiera przed firmą nowe horyzonty. Nie czekając długo Lynka tworzy dział eksportu, którego huczne narodziny ogłoszone są podczas największych targów branżowych PSI w Dusseldorfie. Spektakularną częścią tego wydarzenia jest uruchomienie 16- kolorowej maszyny drukującej przywiezionej specjalnie na tę okazję z siedziby firmy. Na oczach tysięcy odwiedzających prezentowany jest proces produkcji wielokolorowych nadruków na tekstyliach. Dzięki tym odważnym posunięciom firma pozyskuje setki nowych klientów w całej Europie.

 

 

  

 

Lynka zdobywa tytuł najlepszego pracodawcy roku

 

W grudniu 2004 roku Lynka obiera z rąk ambasadora USA w Polsce -Victora Ashe, prestiżową nagrodę dla Najlepszego Pracodawcy Roku. Wyróżnienie brzmi następująco: "W uznaniu za wyjątkowego ducha przedsiębiorczości, zaangażowanie w potencjał ludzki i odniesiony sukces. Lynka jest odzwierciedleniem definicji dobrego biznesu: ciężka praca, kreatywność i zaangażowanie w najwyższe standardy etyczne.''

 

 

  

 

 

Rozpoczęcie realizacji zleceń dla branży sportowej

 

W roku 2003, Lynka zostaje strategicznym dostawcą odzieży dla OAKLEY INC. – amerykańskiego potentata branży sportowej. Nawiązanie tak ważnej współpracy zobowiązuje firmę do podwyższenia standardów w zakresie poprawy systemów jakości, nowych technik dekoracji oraz zarządzania łańcuchem dostaw. W kolejnych latach Lynka pozyskuje równie znaczących klientów: Burton, Fruit of the Loom, Nitro, Campus, Cropp, Converse a także Walt Disney.

 

 

  

 

Otwarcie nowoczesnego zakładu produkcyjnego

 

W następstwie szybkiego rozwoju, Lynka wznosi w Krakowie swoją nową siedzibę i zakład produkcyjny. Jest to najnowocześniejszy obiekt tego typu w Europie, wyposażony w zaawansowaną linię produkcyjną: austriackie maszyny drukujące, japońskie automaty haftujące oraz holenderskie tampo - drukarki.

 

 

 

 

Uruchomienie działu Avalon Sportswear

 

Aby zaspokoić potrzeby polskich agencji reklamowych powstaje Avalon Sportswear. Misją działu jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań promocyjnych w zakresie markowej odzieży sportowej oraz zdobień. Avalon prawie natychmiast staje się liderem w swojej branży. Świeży, sportowy wizerunek oraz szybka obsługa zamówień idealnie ilustrują jego slogan – Kraina Nowych Możliwości.

 

 


 

 

Pozyskanie zewnętrznego inwestora

 

Aby kontynuować dynamicznie rozwijającą się działalność, Lynka podpisuje umowę inwestycyjną z Central Poland Fund - regionalnym funduszem wpierającym małe i średnie przedsiębiorstwa w Europie centralnej. Pozyskany kapitał pozwala na zwiększenie produkcji i zaplecza technicznego a przede wszystkim umożliwia wybudowanie nowoczesnej fabryki - wszystko po to aby rozwinąć agresywną politykę sprzedaży. W tym samym roku firma zdobywa kolejne trzy trofea na międzynarodowych konkursach branżowych.

 

 

 


 

 

Zwycięstwo! Dwa złote medale za jakość zdobień

 

1997 to rok samych zwycięstw. Lynka zdobywa dwa złote medale w prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Pierwszy w czerwcu- za projekt dla browaru EB na konkursie organizowanym przez znane brytyjskie czasopismo branżowe IMAGES. Drugi w październiku- za kultowy już projekt Mazowszanka na konkursie w USA  organizowanym przez stowarzyszenie SGIA - Screen Graphic Imaging Association. Pierwszy raz w historii obu konkursów na najwyższym podium staje firma spoza USA.

 

 

 


 

Podpisanie umowy technologicznej z Mirror Image