(0)

 

 

Historia

Profil firmy

 

Jesteśmy wiodącą firmą promocyjną w Polsce, dynamicznie rozwijającą swój zasięg w krajach Unii Europejskiej. Lista prestiżowych kontrahentów firmy zawiera tysiące dystrybutorów, agencji reklamowych i pośredników, którzy wykorzystują produkty reklamowe, by budować marki swoich klientów. Nasze produkty mają zastosowanie jako upominki firmowe, elementy programów motywujących dla pracowników, odzież pracownicza i uniformy czy też gratisy promocyjne.

 

Główna siedziba, magazyny oraz hala produkcyjna znajdują się w Krakowie, regionalne biura sprzedaży zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu i na Śląsku. Firma posiada ponad 100 wysoko wykwalifikowanych pracowników, zaplecze technologiczne na światowym poziomie, oraz długoletnie doświadczenie w branży usług promocyjnych. Wejście Polski do Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku, umożliwiło firmie rozwinięcie sprzedaży poprzez eksport produktów do ponad 22 europejskich krajów. Firma wykorzystała tą wyjątkową okazję, która w niedługim czasie zaowocowała niebywałym sukcesem: udział sprzedaży zagranicznej do ogółu sprzedaży wzrósł z 4% w 2004 roku do ponad 50% w 2012 roku.

 

Od ponad 20 lat aktywnie współpracujemy z kontrahentami w dziedzinie markowych produktów reklamowych, pomagając wspierać marketing i zarządzanie marką klientów. Nasza oferta jest jedną z najszerszych w Europie, posiadamy ponad 10 000 produktów – od tekstyliów, takich jak t-shirty, koszulki polo, czy kurtki po akcesoria promocyjne takie jak torby, czapki z daszkiem, parasole i więcej.

 

Importujemy produkty z całego świata, na których w swojej nowoczesnej hali produkcyjnej w Krakowie, wykonujemy zdobienia: drukujemy i haftujemy logotypy. Mocną stroną firmy są właśnie wysokiej jakości i światowej klasy nadruki. Już od 1997 roku, firma rozpoznawana jest na świecie jako jeden z najlepszych producentów nadruków i haftów na tekstyliach, wygrywając ponad 40 międzynarodowych nagród za jakość zdobień. Żadna inna firma w Europie nie może dorównać temu rekordowi. Nie bez przyczyny czołowe branżowe czasopismo nazwało nas „jedną z wiodących firm w Europie, a w zasadzie na całym świecie, specjalizującą się w zdobieniach na tekstyliach i artykułach promocyjnych’’.

Historia i osiągnięcia

 

Firma została założona w czerwcu 1992 roku w Krakowie przez parę młodych amerykanów: Anne Kalin i Johna Lyncha, którzy rok wcześniej przyjechali do Polski w ramach projektu MBA Enterprise Corps by poznawać realia biznesu w krajach Europy Środkowej na początku lat 90. Po sześciu miesiącach zdecydowali się zostać w Polsce, wybierając na obszar działalności produkty promocyjne takie jak koszulki, polo, bluzy, czapki z daszkiem czy uniformy służbowe. Początkowo przedsięwzięcie finansowane było wyłącznie z oszczędności właścicieli, którzy nie posiadali doświadczenia w branży reklamowej. Mimo to już po roku działalności firma mogła poszczycić się znakomitym wynikiem ze sprzedaży na poziomie 170 000 dolarów. Zobacz więcej na Kamienie milowe.

 

W ciągu pierwszych lat działalności firma rozwijała się bardzo dynamicznie, zdobywając kolejno w 1997 i 1998 roku, dwa złote medale w najbardziej prestiżowych europejskich i amerykańskich konkursach branżowych. Dzięki tym osiągnięciom firma natychmiast znalazła się w gronie najlepszych producentów zdobień na tekstyliach na świecie, co w krótkim czasie zaowocowało pozyskaniem nowych klientów a tym samym wzrostem sprzedaży.

 

Od tamtego czasu firma zdobyła już ponad 40 międzynarodowych nagród, a także była przedstawiana w dziesiątkach zarówno polskich jak i zagranicznych czasopism branżowych i prasie biznesowej, takiej jak

 

Wall Street Journal, The Economist i Financial Times. Na arenie międzynarodowej firma jest rozpoznawana jako jeden z najlepszych producentów nadruków i haftów na tekstyliach, a będąc ekspertem w swojej dziedzinie jest częstym uczestnikiem targów i konferencji branżowych.

 

Kamieniem milowym w historii firmy było pozyskanie w 1998 roku zewnętrznego inwestora, który pozwolił rozwinąć agresywną politykę sprzedaży. Podpisanie umowy z Central Poland Fund - regionalnym funduszem wpierającym małe i średnie przedsiębiorstwa w Europie centralnej, umożliwiło firmie pozyskanie kapitału pozwalającego na zwiększenie produkcji i zaplecza technicznego a przede wszystkim na wybudowanie nowoczesnej fabryki i magazynu.

 

W 1999 roku firma aby zaspokoić potrzeby polskich agencji reklamowych uruchomiła dział Avalon Sportswear. Misją działu było dostarczanie kompleksowych rozwiązań promocyjnych w zakresie markowej odzieży sportowej oraz zdobień. Już po roku działalności Avalon Sportswear stał się liderem w swojej branży. Świeży, sportowy wizerunek oraz szybka obsługa zamówień idealnie ilustrują jego slogan – Kraina Nowych Możliwości.

 

W grudniu 2004 roku, firma zdobyła tytuł „Najlepszego Pracodawcy Roku” przyznawany przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce. Poza tym, wejście Polski do Unii Europejskiej otwierzyło przed nią nowe horyzonty. Nie czekając długo firma utworzyła dział eksportu, którego huczne narodziny ogłoszone były podczas największych targów branżowych PSI w Dusseldorfie. Dzięki tym odważnym posunięciom firma pozyskała setki nowych klientów w całej Europie.

 

W 2008 roku, John Lynch – współzałożyciel firmy, został 100% udziałowcem firmy, wykupując udziały drugiego wspólnika oraz pozostałych inwestorów.

 

Dwa lata globalnego kryzysu nie powstrzymały firmy w osiąganiu kolejnych celów, w 2011 roku odnotowała najwyższy w swojej historii poziom sprzedaży oraz znakomite wyniki finansowe. Jednocześnie w sierpniu tego samego roku, w ramach przygotowań do turnieju EURO 2012, firma została wybrana przez NIKE jako oficjalny dostawca odzieży jak również autoryzowany dystrybutor produktów dla klientów korporacyjnych.

 

2012 to niezwykle pomyślny rok w historii firmy, która zdobyła kolejny medal w konkursie branżowym ‘Promotional Gift Award 2012’ za zapierający dech w piersi wielokolorowy nadruk na t-shircie. To już 40 nagroda za jakość zdobień – potwierdzająca wiodącą pozycję w branży zdobień na odzieży i produktach promocyjnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plany na przyszłość

 

 

20 lat działalności...a to dopiero początek...

 

 


 

Wygodna forma współpracy oparta na idei One – Stop – Shop, spotyka się z dużym zainteresowaniem wśród naszej kluczowej grupy klientów – europejskich dystrybutorów artykułów reklamowych. Oferujemy kompleksową obsługę, dostosowaną do potrzeb klienta, szeroką gamę produktów promocyjnych wraz ze zdobieniami na najwyższym, światowym poziomie.

 

Pomimo ostatnio trudnych warunków ekonomicznych, nasza sprzedaż ciągle wzrasta – co jest prawdziwym dowodem na atrakcyjność oferty i usług firmy.

 

Uważamy, że dzisiejsza branża odzieży promocyjnej uwięziona jest w schemacie z przeszłości – polegającym na dystrybucji przez duże hurtownie czystych, nieozdobionych tekstyliów, pozostawiając klientom aplikacje logotypów we własnym zakresie.

 

My wychodzimy z kompleksowymi rozwiązaniami, wprowadzając na rynek swoją własną strategię „błękitnego oceanu" – ułatwiając życie oraz oszczędzając czas i pieniądze dystrybutorom odzieży reklamowej.

 

O nas

Współpraca z nami

Historia


Dane firmowe

Kamienie milowe

Nasz wizja i wartości


Nagrody

Filmografia

Organizacje i stowarzyszenia

Porównywarka